Solen en härlig upplevelse

Solen är framme i dag. Man blir så glad, nu får man lite ork att ta tag i allt.




Gömma mig, i dag känner jag mig ful och tänker inte visa mig ute bland folk.
Tvätten står och väntar på att bli tvättad, bara 2 maskiner kvar, jippi.
För att bli lite snyggare och fastare i huden tar jag en liten bit banan, en avacado, äggvita
vispar eller blandar ihop. Lägg detta i anskiktet och där du känner att du behöver en liten extra kick.
Nu har vi chansen att påverka oss själva att inte råka ut för sjukdommar och tråkigheter. och jag pratar inte
om att leva ett tråkigt liv nej tvärtom.


Från något tråkigt till roligt.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: bella

håller med

2009-02-08 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0